fredag den 10. februar 2012

layout + kort

Ja jeg blogger sent i dag eller er det egenlig tidligt???

Jeg har lavet et layout for første gang i omkring 3 uger og jeg er faktisk ret glad for det. Det er lavet ud fra måneds skitsen på TSC og er derfor et lod i februar måneds lodtrækning. Den lilla farve kommer bedst til tin ret på 3. billede


Baggrund arket er fra BoBunny
Bogstaverne er oprindelige sølv og så har jeg givet den en gang lilla stickles
Det mørke ark med de 4 blomster er et glimmer ark der giver kontrast til alt det lilla

Så fik jeg lavet et kort også. Et kort efter kriterierne fra TSC måneds kort udfordring. Kriterierne var Hjerter, rød, pil, 9,5*9,5 format, sværte og romantisk. Kriterierne lagde op til at det skulle være et valenties kort, eller noget i den stil og det kan vi kort også godt gå ind under, alt efter anledningen det bliver givet i.
Kortet skulle minimum indeholde 3 af kriterierne for at deltage og mit det endte så med at indeholde stort set alle sammen. Den med romantisk, det er selvfølgelig et definitionsspørgsmål.

Kortet har formatet 9,5*9,5, indeholder pil, hjerter, farven rød og kanterne på der hvor der står "For you" er sværtet let. Om det er romantisk der er et definitionsspørgsmål

God weekend ude i blogland

6 kommentarer:

  1. Rigtig sødt LO og kort :-) Jeg har ikke været kreativ længe nu, har dog også været ude at rejse og er nu ved at lade op igen til den kommende uge. Men kommer nok igen :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig fint Lo og kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det er et sødt layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. dejligt ting .- og god weekend

    SvarSlet
  5. Dejlige ting du har lavet - god weekend.

    SvarSlet
  6. Hvor er det sødt det du laver.

    SvarSlet