lørdag den 3. marts 2012

Fødselsdag og hvad der, dertil hører :)

Så er fødselsdagen i går overstået, nu er jeg foralvor voksen, for jeg modtog et fint brev fra folketinget om at jeg nu må stemme og i dette brev lå også en "bog/hæfte" med grundloven.

Jeg er med i en fødselsdagsklub på scrapsisters hvor vi sender kort til hinanden og der har jeg modtaget en stak kort i går, rigtig dejligt og tak for hilsnerne pige:) JEg har dog ikke modtaget fra 3 personer inu så de kommer på bloggen engang i næste uge

Jeg vil vise kortenene og jeg vil en scrap gave jeg fik af min elskede søster, en scrappers drøm, næsten. Det kan i jo se længere nede hvad det er..hihihi og så har jeg fået nogle penge så der skal rigtig handles på lørdag til convention

 Dette kort er fra Naja
 Dette kort er fra Camilla/Calmlund
 Dette kort er fra Linda/Mayfair
 Dette kort er fra Bente
 Dette kort er fra Berit/Malle
Dette kort er fra Louise P
 Dette kort og de ekstra udstansninger er fra lissy
 Dette kort er fra Carina/Hille83
Dette kort er fra Katharina/Kortmager

Og til sidst et billede af den fantastiske gave

En big shot, den skal der rigtig købes lækkerier til på Lørdag

Rigtig god weekend i dette gode vejr, det er med at nyde det

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen. Flotte kort du har modtaget. Sikke en lækker gave den skal du nok blive glad for.

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med de 18 år:) waw flotte kort - jeg har fødselsdag på torsdag og vi har jo startet fødselsdagsgruppe 4:) så jeg er ved at revne af spænding:) WAW Big Shot, du kommer til at Eeeelsk den, men det kan blive dyrt, ha ha
    God lørdag:)

    SvarSlet
  3. TILLYKKE med fødselsdagen, det er nu så hyggeligt at modtage "rigtige" breve/kort ◕‿◕
    Jeg har også lige fået mig en Big Shot, den bliver du glaaaad for...
    Hav en forsat god weekend ◕‿◕

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med de 18 år..
    Det er en speciel følelse at blive 18..
    Fremover ser en på en som voksen og ikke teenager mm..
    De tager en mere alvorligt og tænker ikke bare- nåee hun
    er også bare et barn..
    Du kan meget mere men det også nu du bliver helt selvtændig
    og pludselig kommer der flere alvorlige ting i livet som skat,
    anderledes bank ting og forpligtigelser.. Jooo.. Jeg husker godt hvordan det var at blive 18.. Det var specielt....

    Fantastisk gave du har fået.. jeg elsker min bigshot..
    Stort tillykke med dit nye legetøj :)

    SvarSlet
  5. TILLYKKE med fødselsdagen. Flotte kort du har fået. Og big shotten SUK den er vidunderlig. En ny god ven =D

    SvarSlet
  6. Tillykke tillykke tillykke - og hvor var det godt at kortet nåede frem.
    Skøn drømme gave - den bliver du helt sikkert glad for, men det bliver nok desværre også et dyrt bekendtskab ... det har jeg i hvert fald oplevet .. .der er bare så mange lækre dies, som jeg MÅ eje :)

    SvarSlet