fredag den 21. december 2012

21. december

Så er det december og vi skriver allerede d. 21 december. Min december er gået med opgaveskrivning og den blev først afleveret i dag og det betyder at mit hoved ar været fyldt med alt muligt andet end kreative ting og jul, men lidt smash har jeg da lavet, det viser jeg nok i løbet af juleferien. Og så er der en anden tragisk ting der skete d. 19. november der døde min faster nemlig. Det har heler ikke lige gjort mit overskud større. Det skriver jeg om i et andet indlæg...

I dag har jeg har haft besøg af mine kusiner og deres forældre og vi endte inde ved min bord med at scrap sagerne og de fik da lov til at lege lidt med stempeler, masks, distress inks, washitape med mere :)
De hygge sig rigtig, se selv:


Siden sidst har jeg også fået lavet et layout. Er selv ret godt tilfreds med det :)





Jeg har også lavet et fødselsdags kort, det blev brugt til min onkel, beklager billedet vender forkert
Et par til og fra kort jeg har lavet, træls billedet er så lille...


Og så lige til sidst et billede af mig og niecen :)
Rigtig god jul alle sammen ude i blog land :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar