fredag den 21. december 2012

Kæmpe chok!!


For en måned og 2 dage siden skete det tragiske at min faster døde i en alder af 43 år, det kom fuldstændig bag på os alle. Hun stod mig meget nært og jeg var fuldstændig knust og er stadig meget berørt af det, jeg brugte 5-6 aftener i ugen efter på at sidde og lave et kort jeg måske ville sende hende med kisten til begravelsen. Det var en måde for mig at tænke alle de tanker omkring det der var sket igennem. 

I dette kort skrev jeg er historie til hende om hvor meget jeg elskede hende og allerede savnede hende osv. og i mens hørte jeg en sang jeg ved betyder enormt meget for hende, som vi har hørt rigtig meget sammen. Leaving on a jet plane. Hører den stadig næsten dagligt og sender hende en tanke. Jeg endte med at beslutte og sende kort med hende i graven, men jeg har tage en masse billeder af det så jeg har et minde af det. Synes lige i skal se det.



Hun nåede aldrig at se min gallakjole i virkeligheden, men skrev på et billede på facebook min sæster havde agt ud at jeg så rigtig smuk ud (kan ikke huske den præcise kommentar desværre) hun nåede heller ikke at opleve at jeg bliver student til sommer og se mig få huen på, selv om jeg ved hun er rigtig stolt af alt det jeg gør og opnår ved jeg kun kommer til at mangle den da jeg får huen på, omend hun ikke glædede sig mere end mig glædede hun ig mindst lige så meget :D
 Kortet blev stillet op ad blomsterne bag ved hjertet af lys og stod der hele begravelsen igennem og kom med hende på hendes sidste rejse <3
Til sidst et billede af niecen, hun kan virkelig for et smil på mine læber lige meget hvor ked af det jeg er :D

Du er savnet og elsket af hele mit hjerte <3 din lille mulle <3

1 kommentar:

  1. Puhh en trist historie - sidder med tårer i øjnene :( Men superflot kort du fik lavet.

    SvarSlet